Wymiana produktu
Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury zwrotu i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia. Towar na wymianę zostanie wysłany po otrzymaniu przez nas przesyłki z niepasującym towarem. W przypadku ewentualnej różnicy w cenie produktów poinformujemy Cię o dopłacie lub nadwyżka zostanie zwrócona na konto.
Zwrot produktu
1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres e-mail: info@zamani.com.pl. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. W tym celu należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu dostępny tutaj
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
3. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
4. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (w tym ubrudzeń po pudrze), musi być pozbawiony zapachu oraz powinien zostać odesłany wraz z oryginalnie przymocowanymi (nieuszkodzonymi) ekologicznymi etykietami i metką ubraniową, a także wypełnionym formularzem zwrotu lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawarcia transakcji na odległość. Towar nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
5. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
6. Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały wysłane przez klienta do nas „za pobraniem” lub usługą “e-przesyłka”.
Uwaga
Bardzo prosimy o wysyłanie zwrotów produktów, przesyłkami rejestrowanymi (poleconymi). Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki nierejsertowane w przypadku ich zaginięcia.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
8. Konsument odsyła Towar będący przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Przesyłka zwrotną powinna zawierać wypełniony formularz zwrotu, dołączony do zamówienia i rachunek, będące dowodem zakupu towaru.
Adres zwrotu:
Żaneta Manikowska ZAMANI
ul. Kępowa 52/13
40-583 Katowice
9. Sposób zwrotu środków w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
10. Zamówienia opłacone bonem podarunkowym nie podlegają zwrotowi, a jedynie wymianie w trakcie ważności bonu.
11. Zwracamy koszty wysyłki w wysokości najtańszej oferowanej przez nas przesyłki, koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym meilowo: info@zamani.com.pl